יום שבת, 4 ביוני 2011

הומור מקצועי

לפי טענה המקובלת ברגע שאיש מקצוע מבין בדיחות שקשורות למקצוע שלו, הוא באמת איש מקצוע. גם אני החלטתי לפרסם כאן בדיחות וקריקטורות מעולם חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים. אם יש גם לכם משהו נא תרשמו אותם בתגובות.
1. שני חשמלאים עומדים בסל בגובה מטר וחצי וצוהקים אחד על השני. לידם עוברת זכנה. אחד אומר לה:
-סבתה, תני לי בבקשה את הכבל שלידך.
(היא מתקופפת ונותנת לו קבל). הוא לוקח ואומר לשני:
-אם לא תקנה מד מתח, פעם הבא תבדוק בעצמך איפה זה פאזה ואיפה זה אדמה.
2. רעיון עבודה לחברת חשמל. שואלים את הדסאי אלקטרוניקה, מה זה מתח תלת-פאזי. הוא עונה:
-בכבל אחד עובר זרם, בשני אדמה.
-ומה בשלישי?
-קוסינוס פי. Cos
3. מה הבדל בין תחנת מתחיל למתקדם?
תחנת מתחיל חושב שבקילובית יש 1000 בית ומתקדם בתוח בקילומטר יש 1024 מטר.
 4. מורה צוהקת על ילד: "אתה עכשיו הולך ורושם 10000 פעם - אני אהיה ילד טוב".
ילד הולך וחוז בעוד 5 דקות ונותן למורה דף ששם רשום:
#include "stdio.h"
main()
{
for(int i=0;i<1000;i++);
printf("/n .אני אהיה ילד טוב");
}
5. אחד נכנס לחדר באכסנית סטודנטים ורואה שסטודנט אחר עושה חבית, אבל עושה בצורה בלתי רגילה - מחבת אחת ושלושה תנורים. הוא מחזיק מחבת על תנור ראשון כמה דקות, חצי דקה במחבת שני וכמה דקות במחבת שלישי. הוא שואל אותו מה זה?
- אין לי כסף לשלם על חשמל בגלל זה התחברתי לרמזור ליד הבית.
6. אל תגעו בידיים רטובות בחוטי חשמל חשופיים בממתח 330V- הם תופסים חלודה. ::)



7. מבחן בתורת חשמל בבית הספר חרדי.  
מורה רב: תגיד לי כיצד זורם זרם בחוטים?
תלמיד: בעזרת השם.
רב: נכון מאוד - 100.
8.
משה: אבא שלי עובד בבית חולים - הוא רופא.
דניאל: ואבא שלי הוא מורה באוניברסיטה.
יניב: ואבא שלי עובד בתור שנאי.
משה ודניאל: איך זה? איפה?
יניב: לא יודע, אמא אומרת שאבא מקבל 6000 ש"ח מחזיר הביתה 4000 ש"ח ויתר מבזבז לפרזיטיות.

9. חשמלאי בצבא:
מפקד אומר לטכאני - "תעשה בינתיים חור בקיר הזה ותשים תעלה מפה עד לקיר הבא ואני אלך ואשאל איפה צריכים לעשות תעלה.

10. מדוע בלונדינית יושבת שעות ליד שקע חשמלית?
היא מחכה לדואר אלקטרוני.
11.





2 תגובות:

  1. יש בדיחה שחבר שלי שלח לי לפני הרבה זמן, אבל אני לא יכול לתרגם אותה לעברית. כך מי שיבין יבין:

    A hydrogen atom lost its electron and went to the police station to file a missing electron report. He was questioned by the police: "Haven't you just misplaced it somewhere? Are you sure that your electron is really lost?"

    "I'm positive." replied the atom.

    :)

    השבמחק
  2. Engineer + Internet Explorer != Engineer;
    browser = getBrowser();
    if (browser == Internet Explorer)
    CutHands (Engineer);

    השבמחק